Zajęcia odbywają się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Gdańsku al. J. Hallera 16/18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OPIEKUN GRUPY | A. Kr. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GRUPA | AUD.11 Realizacja produkcji filmowej techniką animacji | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tydzień | 37 | 37 | 39 | 39 | 41 | 41 | 43 | 43 | 45 | 45 | 47 | 47 | 49 | 49 | 50 | 50 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||
Data | 14.09.2024 | 15.09.2024 | 28.09.2024 | 29.09.2024 | 12.10.2024 | 13.10.2024 | 26.10.2024 | 27.10.2024 | 09.11.2024 | 10.11.2024 | 23.11.2024 | 24.11.2024 | 07.12.2024 | 08.12.2024 | 14.12.2024 | 15.12.2024 | 04.01.2025 | 05.01.2025 | 11.01.2025 | 12.01.2025 | 18.01.2025 | 19.01.2025 | ||||||||||||||||||||||
BLOK/dzień | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | ||||||||||||||||||||||
1. | K1.02 | P1.01 | P1.01 | K1.02 | W1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.01 | K1.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | P1.02 | K2.01 | P1.02 | K3.01 | K2.02 | K2.02 | K2.02 | ||||||||||||||||||||||||
8:00 - 9:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | K1.02 | P1.01 | P1.01 | K1.02 | W1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.01 | K1.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | P1.02 | K2.01 | P1.02 | K3.01 | K2.02 | K2.02 | K2.02 | ||||||||||||||||||||||||
9:40 - 11:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | K1.02 | P1.01 | P1.02 | K1.02 | W1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.02 | K1.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | P1.02 | K2.01 | P1.02 | K3.01 | K2.02 | K2.02 | K2.02 | ||||||||||||||||||||||||
11:40 - 13:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | K1.02 | P1.01 | P1.02 | K1.02 | P1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.02 | W1.01 | K1.01 | K2.01 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K2.01 | P1.02 | P1.02 | K2.02 | K2.02 | K3.01 | K2.02 | K2.02 | ||||||||||||||||||||||
13:20 - 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. | K1.02 | P1.01 | K1.02 | K1.02 | P1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.02 | W1.01 | K1.01 | K2.01 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K2.01 | P1.02 | P1.02 | K2.02 | K2.02 | K3.01 | ||||||||||||||||||||||||
15:15 - 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. | K1.02 | P1.01 | K1.02 | K1.03 | P1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.02 | W1.01 | K2.01 | K2.01 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K2.01 | P1.02 | P1.02 | K2.02 | K2.02 | K3.01 | ||||||||||||||||||||||||
16:50 - 18:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bloki: | godziny: | pozostało: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G. Wo. | W1.01 | 20 | Bezpieczeństwo i higiena pracy | 6 | 12 | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
O. Be. | P1.01 | 26 | Film animowany - sztuka i biznes | 13 | 26 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W. De. | P1.02 | 56 | Funkcjonowanie w biznesie animacji filmowej | 18 | 36 | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M. Zg. | K1.01 | 10 | Struktura produkcji filmu i serialu animowanego w Polsce i na świecie | 5 | 10 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A. Kr. | K1.02 | 26 | Elementy infrastruktury służącej produkcji animacji filmowej | 13 | 26 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A. Kr. | K1.03 | 26 | Realizacja materiału audiowizualnego w technice animacji filmowej | 13 | 26 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M. Zg. | K2.01 | 50 | Stosowanie technik manualnych w animacji filmowej | 25 | 50 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M. Zg. | K2.02 | 54 | Animacje postaci w technice rysunkowej manualnej | 17 | 34 | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A. Kr. | K3.01 | 26 | Stosuje techniki animacji 2D: rysunkowej wycinkowej (cut-out) | 6 | 12 | 14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A. Kr. | K3.02 | 40 | Projektuje postaci w technice animacji 2D | 0 | 0 | 40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W. De. | K5.01 | 80 | Technik animacji poklatkowej | 0 | 0 | 80 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W. De. | K5.02 | 86 | Animacja postaci i obiektów w technice animacji poklatkowej | 0 | 0 | 86 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia odbywają się w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 w Gdańsku al. J. Hallera 16/18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OPIEKUN GRUPY | A. Kr. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GRUPA | AUD.11 Realizacja produkcji filmowej techniką animacji | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tydzień | 37 | 37 | 39 | 39 | 41 | 41 | 43 | 43 | 45 | 45 | 47 | 47 | 49 | 49 | 50 | 50 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||
Data | 14.09.2024 | 15.09.2024 | 28.09.2024 | 29.09.2024 | 12.10.2024 | 13.10.2024 | 26.10.2024 | 27.10.2024 | 09.11.2024 | 10.11.2024 | 23.11.2024 | 24.11.2024 | 07.12.2024 | 08.12.2024 | 14.12.2024 | 15.12.2024 | 04.01.2025 | 05.01.2025 | 11.01.2025 | 12.01.2025 | 18.01.2025 | 19.01.2025 | ||||||||||||||||||||||
BLOK/dzień | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | sobota | niedziela | ||||||||||||||||||||||
1. | K1.02 | P1.01 | P1.01 | K1.02 | W1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.01 | K1.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | P1.02 | K2.01 | P1.02 | K3.01 | K2.02 | K2.02 | K2.02 | ||||||||||||||||||||||||
8:00 - 9:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. | K1.02 | P1.01 | P1.01 | K1.02 | W1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.01 | K1.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | P1.02 | K2.01 | P1.02 | K3.01 | K2.02 | K2.02 | K2.02 | ||||||||||||||||||||||||
9:40 - 11:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. | K1.02 | P1.01 | P1.02 | K1.02 | W1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.02 | K1.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | K2.01 | P1.02 | K2.01 | P1.02 | K3.01 | K2.02 | K2.02 | K2.02 | ||||||||||||||||||||||||
11:40 - 13:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | K1.02 | P1.01 | P1.02 | K1.02 | P1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.02 | W1.01 | K1.01 | K2.01 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K2.01 | P1.02 | P1.02 | K2.02 | K2.02 | K3.01 | K2.02 | K2.02 | ||||||||||||||||||||||
13:20 - 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. | K1.02 | P1.01 | K1.02 | K1.02 | P1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.02 | W1.01 | K1.01 | K2.01 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K2.01 | P1.02 | P1.02 | K2.02 | K2.02 | K3.01 | ||||||||||||||||||||||||
15:15 - 16:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. | K1.02 | P1.01 | K1.02 | K1.03 | P1.01 | ZAJĘCIA ODWOŁANE | P1.02 | W1.01 | K2.01 | K2.01 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K1.03 | K2.01 | P1.02 | P1.02 | K2.02 | K2.02 | K3.01 | ||||||||||||||||||||||||
16:50 - 18:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bloki: | godziny: | pozostało: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G. Wo. | W1.01 | 20 | Bezpieczeństwo i higiena pracy | 6 | 12 | 8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
O. Be. | P1.01 | 26 | Film animowany - sztuka i biznes | 13 | 26 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
W. De. | P1.02 | 24 | Funkcjonowanie w biznesie animacji filmowej | 12 | 24 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wakat | P1.02 | 32 | Funkcjonowanie w biznesie animacji filmowej | 6 | 12 | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M. Zg. | K1.01 | 10 | Struktura produkcji filmu i serialu animowanego w Polsce i na świecie | 5 | 10 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A. Kr. | K1.02 | 26 | Elementy infrastruktury służącej produkcji animacji filmowej | 13 | 26 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A. Kr. | K1.03 | 26 | Realizacja materiału audiowizualnego w technice animacji filmowej | 13 | 26 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M. Zg. | K2.01 | 50 | Stosowanie technik manualnych w animacji filmowej | 25 | 50 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
M. Zg. | K2.02 | 54 | Animacje postaci w technice rysunkowej manualnej | 17 | 34 | 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A. Kr. | K3.01 | 26 | Stosuje techniki animacji 2D: rysunkowej wycinkowej (cut-out) | 6 | 12 | 14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A. Kr. | K3.02 | 40 | Projektuje postaci w technice animacji 2D | 0 | 0 | 40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wakat | K5.01 | 80 | Technik animacji poklatkowej | 0 | 0 | 80 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wakat | K5.02 | 86 | Animacja postaci i obiektów w technice animacji poklatkowej | 0 | 0 | 86 |