OPIEKUN GRUPY   Karolina Banasiak Zajęcia odbywają się w CKZ ul. Sobieskiego 92 
GRUPA  PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
poniedziałek  wtorek czwartek poniedziałek  wtorek czwartek poniedziałek  wtorek czwartek poniedziałek  wtorek czwartek poniedziałek  wtorek czwartek poniedziałek  wtorek czwartek
12.02.2024r. 13.02.2024r. 15.02.2024r. 19.02.2024 20.01.2024r.  22.02.2024r.  26.02.2024r. 27.02.2024r. 29.02.2024. 04.03.2024r. 05.03.2024r. 07.03.2024r. 11.03.2024r. 12.03.2024r. 14.03.2024r. 18.03.2024r. 19.03.2024r. 21.03.2024r.
praktyka P1.02. P1.02. praktyka P1.02. P1.02. praktyka K1.02. K1.02. praktyka K2.01. K2.01. praktyka K2.01. K2.01. praktyka K2.02. K2.02.
praktyka K3.01. P1.02. praktyka P1.04. K1.02. praktyka P1.04. K1.02. praktyka P1.04. K2.01. praktyka P1.04. K2.02. praktyka K1.03. K2.02.
praktyka P1.04. P1.02. P1.03. P1.04. K1.02. P1.03. P1.04. K1.02. P1.03. P1.04. K2.01. P1.03. K1.03. K2.02. P1.03. K1.03. K2.02.
                                   
                                   
3 3 3 3 3
 
Dominika Szałkowska P1.03. 6 12 Charakteryzowanie rodzajów podmiotów gospodarczych zajmujących się reklamą oraz struktury organizacyjne dla agencji reklamowej
Beata Lost P1.04. 9 18 Charakteryzowanie branży reklamowej i narzędzi promocji
Beata Lost K1.03. 19 38 Opracowywanie strategi komunikacyjnej oraz kampani reklamowej
Beata Lost K3.02. 15 30 Budowa  skuteczności i efektów kampanii reklamowej
Beata Lost K3.03. 12 24 Ocena efektów i skuteczności kampanii reklamowej
Karolina Banasiak P1.02. 6 12 Charakteryzowanie usług reklamowych , mediów i form reklamowych
Karolina Banasiak K1.02. 6 12 Przestrzeganie przepisów i norm etycznych w zakresie reklamy
Karolina Banasiak K2.01. 6 12 Zarządzanie informacjami w procesie realizacji kampanii reklamowej
Karolina Banasiak K2.02. 9 18 Zarzadzanie procesem realizacji kampanii reklamowej
Beata Lost K2.03. 12 24 Kompleksowe monitorowanie i weryfikowanie kampanii reklamowej
Karolina Banasiak P 53 praktyka zawodowa